CRM قدیم ها وقتی نامش می آمد همه نگاه ها به سمت فروش و بازاریابی میرفت کمتر کسی حتی به خدمات فکر میکرد.
الان داستان و علم CRM متفاوت شده است دیگر نباید به عنوان یک پلتفرم برای فروش نگاه شود که یک دیتابیسی از مشتریان وجود دارد و ما برای آنها فاکتور میزنیم.
الان علم مدیریت ارتباط با مشتری از فروش شروع شده و تا تولید و بعد از آن تحویل بار به مشتری میرود.
بعد از تحویل بار نیز در فیلد خدمات میرود.
چرا اینگونه کار میکند؟
به این دلیل که اگر شما واقعا میخواهید مدیریت ارتباط با مشتری داشته باشید و اگر واقعا میخواهید CRM را در سازمان خود پیاده کنید باید حتما همه مراحل سازمان استپ بای استپ سروقت پیش برود.
اگر فروش شما به خوبی کار خود را انجام دهد ولی تولید سفارش را سرموقع تحویل ندهد چه اتفاقی می افتد؟
اگر همه کار خود را خوب انجام دهند ولی بار به درستی به دست مشتری نرسد چه اتفاقی می افتد؟
همه این عوامل باعث میشود شما نیاز به یک نظم سازمانی داشته باشید.
نرم افزار مایکروسافت CRM یا به عبارتی مایکروسافت Dynamics 365 یک ابزار کامل و جامع برای این موارد است.
جهت دیدن آموزش جامع نرم افزار مایکروسافت سی ار ام اینجا را کلیک کنید.
جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.