کدامیک از خدمات مایکروسافت CRM را انجام میدهیم؟
ما تنها شرکت در این زمینه هستیم که خارج از بحث پشتیبانی نرم افزار ، پشتیبانی IT اعم از سرور و شبکه و … ، خدمات راه اندازی و کانفیگ مسائل مربوط به حاشیه آن هم انجام میدهیم.
خدمات مایکروسافت CRM لوناتک در تمامی ابعاد ارائه میگردد.
پلاگین نویسی اختصاصی برای CRM
برخی از شرکت ها نیاز به اتصال نرم افزار خود به مالی و پنل پیامکی و موارد مشابه دارند به ما اعتماد کنید ما سابقه درخشانی داریم.
کلیه خدمات فناوری اطلاعات
درصورتیکه مشتری ما در زمینه نرم افزار CRM مایکروسافت باشید ما خدمات مازاد در زمینه فناوری اطلاعات به شما خواهیم داد.
امنیت داده ها و بکاپ
امنیت با آنتی ویروس و بکاپ منظم و حرفه ای میتواند سقوط یک شرکت را نجات دهد پس به آسانی از آن نگذرید.
طراحی پرتال و وبسایت
برای برنامه نویسی اندروید ، و IOS طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی و اتصال آن به CRM با یک تیم حرفه ای UI و UX آماده خدمت رسانی به شما هستیم.
همیشه گفته ایم CRM خریدنی نیست بلکه ساختنی است...
اگر فکر میکنید با خرید نرم افزار شرکت شما دارای CRM است اشتباه میکنید.
نحوه کار و ارائه خدمات مایکروسافت CRM گروه لوناتک
خدمات پشتیبانی نرم افزار مایکروسافت CRM یا Dynamics 365 بصورت ساعتی به شما عزیزان ارائه خواهد شد. با توجه به اینکه پیاده سازی و توسعه نرم افزار در هر سازمان متفاوت است کافیست با توجه به نیاز خود، یکی از بسته های ساعتی موجود در فروشگاه را خریداری کنید و از خدمات ما بهره مند شوید.
خوشحالیم که ما را انتخاب می کنید و از این انتخاب پشیمان نمیشوید.
نفر بر ساعت
برای پشتیبانی موردی
این مورد برای کسانیکه نیاز به رفع ایرادات یا توسعه و اصلاح فرایند و فرم دارند بسیار مقرون به صرفه است و براساس زمانیکه که کارشناسان ما صرف رفع مشکل کرده اند از زمان بسته خریداری شده توسط شما، کثر خواهد شد.
آموزشی
برای سازمان ها
درصورتیکه برای پیاده سازی نرم افزار، نیاز به مشاوره و آموزش کارمندان و مجموعه خود دارید تیم ما آماده همکاری است.
هزینه این مورد نیز بصورت نفر بر ساعت محاسبه می شود و ارائه خدمات مشاوره و آموزش با خرید اشتراک امکان پذیر می باشد.
پروژه ای
برای پروژه های بزرگ
اگر پروژه بزرگ باشد، طی جلسات اولیه و صحبت با مشتری، نیاز آن ها شناسایی می شود و بر اساس آن قیمت پروژه محاسبه خواهد شد.