درباره شرکت ما
برای کسب و کار خود چشم انداز ایجاد کنید
ما با ساختار اکثر سازمان ها آشنایی داریم فقط کافیست نیازتان را با ما مطرح کنید و راه حل آن را دریافت کنید.
تاریخچه شرکت
درباره لوناتِک
لوناتک یکی از مجموعه شرکت های گروه بزرگ لونا با نام رسمی شرکت فراز اندیشان آینده بین است. ما سفر خود را از سال 1378 آغاز کرده ایم و با سابقـه ای بیش از دو دهـه فعالیت در زمینـه های مهنـدسی نرم افزار، طـراحی وب سایت، طـراحی و اجـرای شبکـه و اتاق سـرور، مجازی سـازی نرم افزارها، مدیـریت ارتباط با مشتری، تحلیل داده ها و فرآیندهای سازمانی، طراحی و توسعه و شخصی سازی Microsoft CRM برای سازمان های مختلف، یک شرکت طراح، مشاور و مجری هستیم که به صورت تخصصی و با هدف توانمندسـازی خود و دیگران، مشتاقانه به مسیر خود ادامه می دهیم.
در پیاده سازی و اجرای نرم افزار مایکـروسافت سی ار م Microsoft Dynamics 365/CRM تاریخچـه درخشانی داریم. از سالیان دور با این نرم افزار کار کرده ایم وانواع پلاگین نویسی را برای این ابزار انجام داده ایم، بنابـراین اگر شما نیاز منحصربفردی در کسب و کار خود دارید، ما درخواست شما را در این زمینه برآورده می کنیم.
ماموریت و چشم انداز ما
موفقیت مشترک
ما درمجموعه لوناتک، نه تنها خواهان موفقیت هستیم، بلکه می خواهیم این موفقیت را به طور گسترده با اطرافیان خود به اشتراک بگذاریم. در این راستا منافع شما برای ما در اولویت است زیرا معتقدیم رشد ما وابسته به موفقیت مشتریانمان است.
توامندسازی دیگران
توانمندسازی هر فرد و هر سازمانی برای دستیابی به اهداف بیشتر و حرکت بسوی آینده ای بهتر از مهم ترین ماموریت های ما می باشد که مستلزم توجه دقیق به تاثیر شیوه های تجاری، سیاست ها و سرمایه گذاری های جامعه است.
نوآوری
در دنیایی که برای حل فوری ترین چالش های خود، نیاز به فناوری بیشتری دارد، خود را مسئول و متعهد می دانیم که آموخته هایمان را به اشتراک بگذاریم و از تجربیات، نقاط قوت و دیدگاه های مختلف کارمندان و مشتریانمان در جهت اطلاع رسانی، به چالش کشیدن و گسترش تفکر خود استفاده کنیم. اینگونه است که پیشرفت می کنیم.
ارائه ی راهکار های کاربردی
نه تنها خواسته های شما را پیاده سازی میکنیم، با ارائه ایده ها و راهکار های نوآورانه و کاربردی، در جهت رشد و آشنایی سازمان ها با تکنولوژی های جدید نیز می کوشیم.
شناسایی نقاط ضعف کسب و کار
با تحلیل و بررسی کسب و کار، مشکلات و نقاط ضعف یک سازمان را شناسایی کرده و با ارائه گزارش به صاحب آن کسب و کار در جهت رفع ایرادات اقدام می کنیم.
بهینه سازی فرایندها
بهینه سازی روند اجرایی فرآیندهای سازمانی از مهم ترین و لذت بخش ترین بخش کار ماست. در واقع زمانی یک سازمان رو به رشد است که فرایندها در آن به درستی مسیر خود را طی کنند.
رضایت مشتریان
طی سال ها تجربه کاری در زمینه تکنولوژی، IT، علم مدیریت ارتباط با مشتری و … افتخار همکاری با مدیران کسب و کارهای مختلفی را داشته ایم. و همین امر باعث شده تا بواسطه رضایت از کار و دقت مجموعه لوناتک، ما را به همکاران خود نیز معرفی کنند. رضایت شما، برکت کسب و کار ماست و برای این امر مهم میکوشیم.
آموزش کاربر
آموزش علم مدیریت ارتباط به مشتری برای کاربران این نرم افزار و پشتیبانی آن ها وظیفه ماست.
رشد پایدار کسب و کار
پیش بینی نمودار رشد مشتریان طبق بررسی نقاط ضعف و قوت سازمان آن ها از وظایف ماست و تاکنون شاهد رشد بسیاری از آن ها بوده ایم.
سوالات متداول
نحوه دریافت خدمات
مهم نیست پیاده سازی نرم افزار توسط شخص یا شرکت های دیگر انجام شده باشد، ما پشتیبانی آن را دست میگیریم.
فقط کافیست بسته های ساعتی ویژه پشتیبانی و خدمات را از فروشگاه ما تهیه کنید. کارشناسان ما آماده خدمت به شما عزیزان هستند.
کافیه از پلتفرم گروه لونا یا فروشگاه ما بسته ساعتی تهیه کنید و بعد از خرید ما کار پشتیبانی را آغاز میکنیم.
از زمانیکه نیروی پشتیبان ما کار شما را دست بگیرد ثبت ساعت شروع میشود. ارائه ی خدمات بر اساس دقیقه محاسبه میشود. برای مثال : کارشناس ما 5 دقیقه زمان صرف رفع مشکل و … کرده است که بر اساس زمان گذاشته شده همان 5 دقیقه از بسته ساعتی شما کثر میشود.
ما در پنل گروه لونا به شما دسترسی کافی جهت مشاهده مقدار باقی مانده بسته را به شما میدهیم و در لحظه از آن با خبر میشوید. با یکبار استفاده از بسته های ساعتی متوجه خواهید شد که چقدر مقرون به صرفه است.